Domači letalski prevoznik nadaljuje s trendom vsakoletnega povečevanja števila prepeljanih potnikov. Lani je Adria Airways prepeljala 864.368 potnikov, kar je 6 odstotkov več kot predlani.
Družba je z rednim prometom zaslužila 4 odstotke več, s čarterskimi leti pa 11 odstotkov več kot leto prej. Vzdrževanje Bombardierovih letal je prineslo 6,6 milijona evrov, v Adriinem centru pa so modificirali in servisirali več kot 80 tujih letal. Seveda so zrasli tudi stroški, na katere letalski prevoznik ne more vplivati, so pa nujni za njegovo dejavnost: stroški letališč za 9 odstotkov, goriva za 5 odstotkov, stroški kontrol letenja pa kar za 17 odstotkov. Navzlic temu je lahko uprava Adrie zelo zadovoljna z operativnim rezultatom, saj je ta celo za 24 odstotkov boljši kot v letu 2002. To je posledica prizadevanj, s katerimi so v družbi povečali produktivnost: število zaposlenih na prepeljanega potnika se je zmanjšalo za 7 odstotkov, število zaposlenih na potniški kilometer pa za 6 odstotkov.
Čeprav je bilo v lanskem letu v letalski panogi izgubljenih na deset tisoče delovnih mest, v Adrii niso odpuščali delavcev. Lanski neto dobiček družbe je znašal 450.747 evrov, kar je za malenkost manj kot v predlanskem letu. Ker so lansko leto obeležili številni za letalski promet neugodni svetovni dogodki – pojav Sarsa v Aziji, vojna v Iraku, nenehna nevarnost terorističnih napadov na potniška letala, splošno recesijsko vzdušje – je Adria Airways v primerjavi z ostalimi podjetji v panogi nedvomno uspešno poslovala. Po nekaterih ocenah pa naj bi bilo letošnje leto za letalsko panogo že leto okrevanja, seveda ob predpostavki, da pojav ptičje gripe ne bo imel tako pogubnih posledic, kot jih je imel Sars v letu 2003.