Top 5 evropskih mostov

Zanimivosti

Sprehodite se skozi naš izbor.

Mostovi so pomembni: povezujejo dve obali, včasih kulturi, religiji ali mesti. Služijo prevažanju hrane, vode, avtomobilov in ljudi. Nekateri evropski mostovi so pravi košček umetnosti, sprehodite se skozi naš izbor.

# Most 25. aprila, Lizbona, Portugalska

‘Ponte 25 de Abril’ povezuje Lizbono in občino Almada na levi strani reke Tejo. Odprt je bil avgusta 1966, železniška proga pa je bila dodana 1999. Z dolžino 2277 m je 23. nadaljši viseči most na svetu. Zaradi podobnosti ga pogosto primerjajo z mostom Golden Gate v San Franciscu.
viv::trv: “Kar se Portugalske tiče – nujno Porto – skladišča Portovca, Lizbona, Sintra, rt sv. Vincenta – greš lahko v svetilnik pa zelo lepe puloverje prodajajo (belo-modra kombinacija). Algarve oz. južna obala me je kar malo razočarala. Lepi so nacionalni parki na severu.”

# Tower bridge, London, Združeno Kraljestvo

Most Tower, zgrajen med letoma 1886 in 1894, je mešanica dvižnega in visečega mostu, ki prečka reko Temzo v Londonu. Nahaja se zraven Tower of Londona, od koder prihaja njegovo ime in velja za simbol mesta.

# Ponte Vecchio, Firence, Italija

Ponte Vecchio ali Stari most je srednjeveški kamniti most nad reko Arno v Firencah. Na njem so bile od nekdaj trgovine, v preteklosti večinoma mesarije, danes pa so tam draguljarji, umetniki in trgovine s spominki.

# Most Bastei, Lohmen, Nemčija

Kamniti most Bastei se razteza 194 m nad reko Elbo v Nemčiji. Nazobčene vrhove z višino 305 m je izoblikovala rečna erozija več kot milijon let nazaj. Nahajajo se nedaleč stran od Dresdena in so največja znamenitost švicarskega narodnega parka Saxon. Sprva je bil most lesen in je med seboj povezoval manjše vrhove, leta 1851 pa so ga spremenili v most iz peščenjaka.

# Most Luis 1, Porto, Portugalska

Most je simbol mesta Porto. Zapeljite se z ladjo pod njim ali se sprehodite mimo železnega velikana. Spodnji nivo vas bo pripeljal do Vile Nova de Gaia in njenih kleti, zgornji del pa nudi čudovit razgled na mesto. Oblikoval ga je inženir Teófilo Seyrig, učenec Eiffela (oblikovalca Eifflovega stolpa). Most je bil odprt leta 1886 in ga sestavljata dve prekrivajoči se železni nadstropji. Meri 395 m dolžine in 8 m širine, njegov lok pa velja za največji železni lok na svetu.

Vir: Pixabay, Stockpholio


Sledite nam


RSS Ustavi se!